Kontakt i Pomoc

Sklep:

tel.: +48 54 413-62-61 w.301

email: allegro@lawon.pl

sklep.lawon@gmail.com

Tel. Komórkowy:

+48 886-200-860

O kontakt telefoniczny

prosimy w godz.:

pon.-pt.: 8:00 - 16:00

sob.: 8:00 - 14:00

 

Sprzedaż hurtowa:

tel.: +48 54 413-62-61 w.383

       +48 54 886-200-860

email: sprzedaz.lawon@gmail.com

 

Księgowość

tel.: +48 54 413-62-61 w.382

O kontakt telefoniczny

prosimy w godz.:

pon.-pt. 8:00 - 16:00

 


Zapraszamy także do naszego sklepu:

ul. Piaski 7

87-800 Włocławek

 

Czynny

od poniedziałku do piątku

8:00 - 16:00

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Informację nt płatności Przelewy24.pl

Zasada działania

Tylko 3 kroki dzielą klienta od zamówienia

1. Wybór metody płatności (Przelewy24.pl)

2. Realizacja płatności

(UWAGA! realizacja płatności odbywa się w ciągu 15 min od utworzenia zamówienia, po tym czasie należy jeszcze raz powtórzyć zakup bądź płatność (pamiętaj o zapisaniu nr transakcji generowanym przez PRZELEWY24.pl))

3. Przyjęcie zamówienia do realizacji


Dla naszych klientów

Dzięki usługom proponowanym przez Przelewy24 zyskują Państwo komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu zamówiona usługa czy towar zostanie zrealizowana szybciej niż za potwierdzeniem tradycyjnego przelewu. Proponowane formy płatności są zabezpieczone w najwyższym stopniu, a Państwo zyskują pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.

Korzyści płatności

  • To, co wyróżnia Serwis PRZELEWY24 od podobnych na rynku, to większa liczba i zakres udostępnionych Klientom metod płatności. Serwis nasz oprócz obsługi kart płatniczych umożliwia Klientom dokonanie zapłaty poprzez przelew internetowy nie tylko z banków udostępniających sklepom mechanizmy on-line obsługi przelewów (mBank, Inteligo, MultiBank, BZWBK) ale i pozostałych (Lukas, ING Bank Śląski, BPH PBK, Kredyt Bank, Invest Bank, PEKAO S.A., BOŚ, Deutsche Bank, CitiBank, Millennium, ...) i przekazanie Sprzedawcy natychmiast potwierdzenia.
  • Bezpieczeństwo firma posiada certyfikat SSL zapewniający bezpieczeństwo stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną, umożliwiający szyfrowanie dowolnej usługi świadczonej przez internet.
  • BankBrowser przy pomocy tego narzędzia uzyskujemy na stronach bankowych dodatkowe efekty, takie jak przekazanie danych do formularza przelewu oraz możliwość wysłania potwierdzenia wykonanego przelewu do serwisu Przelewy24
  • Niezawodność 

FAQ - Częste pytania

Jak wykonywane jest potwierdzenie płatności wykonanej przelewem?

Program serwisu sprawdza okresowo poprzez odczyt i analizę historię konta bankowego, na który ma wpłynąć dana płatność klienta. Kontrola dokonywana jest co 3 minuty w 15-minutowym przedziale oczekiwania od momentu inicjacji płatności oraz nie rzadziej niż co godzinę. Jeśli z historii konta zostanie odczytany przelew o oczekiwanym numerze transakcji i ustalonej kwocie - przekazywane jest potwierdzenie.

Czy obsługiwane są zagraniczne karty płatnicze?

Karty zagraniczne obsługiwane są tak samo, jak karty krajowe. Ważny jest typ karty a nie kraj, w którym została wystawiona.

Jak zapłacić nie mając karty płatniczej i konta bankowego dostępnego internetowo?

W takiej sytuacji trzeba wcześniej zrobić przedpłatę i użyć jej w momencie płacenia za zakupiony towar czy usługę. W tym celu ze strony sprzedawcy należy przejść proces płatności i z listy metod płatności wybrać opcję "Utwórz przedpłatę". Numer przedpłaty (numer transakcji) wpisuje się jako temat przelewu (przekazu), gdy przekazuje się kwotę przedpłaty na wybrane konto serwisu. Przekazanie pieniędzy na konto serwisu w celu utworzenia przedpłaty może być wykonane w dowolny dostępny Ci sposób: przelewem internetowym, przelewem tradycyjnym, zleceniem telefonicznym, poprzez funkcje WAP, wpłatę osobistą w banku lub poczcie. Pamiętać należy, by kwota przedpłaty była równa kwocie planowanego zakupu a tematem przelewu był nadany numer transakcji. Numer transakcji, hasło oraz wielkość wymaganej kwoty przedpłaty można otrzymać też z serwisu w momencie próby zapłaty za wybrany towar (usługę).

Co zrobić, by jak najszybciej utworzyć przedpłatę?

Konta serwisu w bankach obsługiwanych przez serwis są sprawdzane nie rzadziej niż co godzinę a w praktyce dużo częściej. Jeśli Twoja wpłata dotrze na konto serwisu - zostanie wychwycona najpózniej w ciągu godziny. Tak więc jeśli posiadasz konto w którymś z banków obsługiwanych przez serwis to możesz utworzyć przedpłatę przelewem wewnętrznym (natychmiastowym). Podobny skutek ma wpłata gotówkowa na przedpłatę w oddziale takiego banku. Wówczas najpózniej po godzinie będziesz mógł użyć swojej przedpłaty do wykonania płatności. 
Na stronie głównej serwisu PRZELEWY24 można sprawdzić, czy wykonana przedpłata jest już widoczna w serwisie.

Co się dzieje z płatnościami wykonywanymi po czasie oczekiwania serwisu lub błędnie opisanymi?

Z płatności wykonanej poprawnie ale po czasie oczekiwania serwis tworzy przedpłatę. Można jej użyć do powtórzenia zakupu. Dlatego ważne jest, by zapamiętać numer transakcji i hasło podczas wykonywania płatności. Jeśli kwota płatności różni się od kwoty zakupu serwis również utworzy z tej płatności przedpłatę. Jeśli serwis nie rozpoznaje wpłaty wykonanej przelewem (lub przedpłaty) z powodu błędu w temacie (numerze transakcji), przedpłata może nie powstać automatycznie i wymagana jest wówczas interwencja Klienta. Przy braku interwencji klienta personel serwisu odeśle wpłatę po 7 dniach od daty wpłaty potrącając koszty zwrotu. Podobnie odsyłane są przedpłaty niewykorzystane.

Różne informacje o wyniku płatności kartą kredytową?

Jeżeli przy przechodzeniu przez procedurę płatności pojawi się ekran o błędzie oznacza to, iż próba dokonania przelewu nie zakończyła się poprawnie. Co za tym idzie pieniądze nie zostały wysłane z Pana/Pani konta. Może zaistnieć sytuacja, w której sprawdzając saldo na Państwa koncie zauważycie, iż kwota przelewu została już zablokowana przez PolCard. Jest to jednak blokada tymczasowa i pieniądze zostaną odblokowane pod koniec dnia, gdy PolCard weryfikuje płatności z danego dnia.

Podczas próby zapłaty kartą kredytową pojawia się błąd (err56).

Niestety PolCard nie akceptuje wszytkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. W szczególności płatności kartami typu VISA ELECTRON nie są dopuszczalne w Internecie, poza wyjątkami. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie (jeżeli Państwo taką posiadają) z jednej z akceptowanych kart:
Visa Classic (ma wypukłe numery)
Visa Electron (wyłącznie z konta Inteligo, Milenium)
EuroCard/MasterCard
Diners Club PolCard
PBK
JCB

Jak podzielić kwotę przedpłaty?

Jeżeli chcesz zapłacić przy pomocy Przelewy24.pl, ale kwota Twojej przedpłaty jest wyższa od niezbędnej do przeprowadzenia danej transakcji możesz przedpłatę podzielić na dwie o mniejszych wartościach. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Podziel kwotę transakcji krok 1/3". W polu formularza wprowadź kwotę, jaką chcesz uzyskać w wyniku. Po zakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty zostaną utworzone dwie nowe przedpłaty jedna o wartości, którą wprowadziłeś w formularzu oraz druga z różnicą między wartością orygilaną i nową. Dla obu tych transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status oryginalnej transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z niej skorzystać.

Jak połączyć kwoty dwóch przedpłat?

Jeżeli dla danej transakcji potrzebujesz kwoty większej niż kwota utworzonej przez Ciebie transakcji możesz połączyć kwotę danej transakcji z inną. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Połącz tę przedpłatę z inną krok 1/3". W polach formularza wprowadź atrybuty drugiej przedpłaty. Po zaakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty utworzona zostanie nowa przedpłata o wartości będącej sumą obu przedpłat. Dla nowej transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status obu oryginalnych transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z nich skorzystać.

W jakich godzinach można korzystać z przelewów on-line?

Dostęp do płatności z danego banku jest możliwa tylko w momencie, gdy bank ten obsługuje przelewy natychmiastowe. Niestety nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego dany bank jest blokowany.

Terminarz dostępu do banków:

BankPoniedziałek- PiątekSobotaNiedziela
mBank całą dobę  całą dobę  całą dobę
Konto Inteligo  całą dobę całą dobę całą dobę
Bank PKO BP  całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Zachodni WBK  całą dobę całą dobę całą dobę
ING Bank Śląski całą dobę* całą dobę* całą dobę*
Credit Agricole całą dobę całą dobę całą dobę
Bank PEKAO S.A.  całą dobę całą dobę całą dobę
BGŻ (Integrum) całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Millennium całą dobę** całą dobę** całą dobę**
MultiBank całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Ochrony Środowiska całą dobę całą dobę całą dobę
Citi Handlowy całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Nordea  całą dobę całą dobę całą dobę
EuroBank  całą dobę całą dobę całą dobę
Raiffeisen Polbank  całą dobę całą dobę całą dobę
Alior Bank całą dobę całą dobę całą dobę
Volkswagen Bank  0:00-20:00 0:00-20:00 0:00-20:00
GetIn Bank całą dobę całą dobę całą dobę
SKOK całą dobę całą dobę całą dobę
FM Bank całą dobę niedostępny niedostępny
Meritum Bank całą dobę całą dobę całą dobę
Alior Sync całą dobę całą dobę całą dobę
Bank BPH  8:00-20:00  niedostępny niedostępny 
Kredyt Bank 8:00-18:00  niedostępny niedostępny 
Invest Bank 8:00-18:00 niedostępny niedostępny
Deutsche Bank 8:00-18:00 niedostępny niedostępny
BNP Paribas 8:00-21:00 8:00-21:00 8:00-21:00
SGB  06:00 - 14:30 niedostępny niedostępny
Bank Pocztowy  7:00-22:00  niedostępny niedostępny
Polbank całą dobę niedostępny niedostępny
IdeaBank całą dobę niedostępny niedostępny
GetBank 08:00 - 18:00 niedostępny niedostępny
DnB Nord 08:00 - 18:00 niedostępny niedostępny
BRE Bank 07:00 - 19:00 niedostępny niedostępny

 

*) Dotyczy usługi Płać z ING

**) Dotyczy usługi Millennium – Płatności Internetowe


Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Oprogramowanie Click Shop zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów: informacje na temat sesji, ostatnio oglądane produkty, oddanie głosu w ankiecie. Możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki ustawienia plików cookies.

 

 

Copyright 2016 ©     www.Lawon.pl   Wygląd M.Krzemiński

Click Shop | Hosting home.pl